marți, 5 februarie 2008

Biata fetita razboinica

Ma trezesc cateodata zambind de propriile-mi ganduri atunci cand ma visez in vietile anterioare o adevarata razboinica. Ma mira curajul si forta cu care ma vad luptand cu toate nedreptatile lumii asteia, surad cand simt dorinta de dreptate, de bine si adevar.
M-am vazut adesea gata sa mut muntii din loc, sa declansez razboaie in care n-aveam alta sansa decat victoria. Am simtit sangele clocotind in mine cand am intalnit ipocrizia, minciuna si trufia absurda. Am gasit in mine forta de a strabate carari pe care alte femei n-ar fi indraznit vreodata sa paseasca. Aproape c-as putea spune cu infatuare despre mine ca-s oricum, dar nu sunt lasa , pentru ca ,desi am tremurat serios adeseori, n-am putut niciodata sa dau bir cu fugitii. Sportul acesta mi-a fost mereu strain.
Cu toate astea, imi spun alteori cu vocea soptita ca intr-o viata trecuta trebuie sa fi fost o biata fetita inchisa intr-un turn, ce-a-nvatat sa-si traiasca viata numai si numai prin vis. Pentru ca, dintr-o neincredere bine infipta in genele mele, n-am stiut niciodata sa lupt pentru mine. N-am stiut sa strig si sa cer ce-i al meu. Singuratatea servita in ani petrecuti fara rost, m-a invatat sa tac si azi inca ma zbat in asteptari nesfarsite ale clipei cand vorbele mele vor spinteca de-a intregul pe cel ce ma loveste. Mintea a invatat in timp ce e minciuna, inselatoria si gandul perfid, dar inima inca nu le suporta gustul.
Inca mai astept clipa cand voi fi gata sa insfac cu aviditate tot ceea ce stiu ca-mi apartine de drept. Dar tot nu pot sa-mi raspund la intrebarea: voi fi fericita atunci?!

3 comentarii:

Cristina spunea...

Frumos, trist, unic, o inima mult prea plina de iubire, mult prea dornica de iubire,o asteptare a omului nascut pentru tine dar poate prea las sa lase sa curga in el tot ce ai de daruit....

Dana spunea...

frumos, generos, usor bulversant sa afli ca cineva te "citeste" asa bine. cine e...cristina?:)

Cristina spunea...

Cristina...e poate doar imaginea din oglinda, un suflet rebel, ilogic, unic,mult prea uimit de ce zace in el si ingrozitor de dornic sa inunde inima si sufletul celui ce stiu ca deja e nascut pentru mine...si sunt atatea de spus incat nu stiu de ai avea puterea sa descoperi...