joi, 16 aprilie 2009

La vremea inchiderii...

"Asa fusese intreaga mea viata, asa fusese si stropul meu de fericire si de dragoste, intocmai ca gura aceasta impietrita: un pic de rosu pictat pe chipul unui mort."( H. Hesse-Lupul de stepa)

Vreme dulce-acrisoara de primavara. Soarele ghidus imi trage de ploape la nasterea fiecarei dimineti. Are chef de ciripit povesti si crede ca mai sunt copil sa-l ascult. Nu. Cu sufletul tabacit de zile, aleg alte realitati. Unele imi sunt zaharuri ieftine pentru clipe grabite, altele realitati-pansament(de unica folosinta, ce-i drept), leacuri genial brodate pe hartie ori pelicula de altii...vicii senzuale de care sufletul descheiat la gat pe timp de primavara, are atata nevoie.
La mine, e vremea inchiderii-nafara, deschiderii inauntru...
Iata farame de egoista desfatare:
http://www.youtube.com/watch?v=AaMST_hNUVQ

Uneori ajuta, alteori adancesc rani... Uneori ploile de-afara sunt infime comparate cu furtunile dinauntru...

5 comentarii:

aleaN spunea...

Buna frumoaso,

Incerc sa te inteleg, insa nu intotdeauna "metoda ta" conduce la rezultatul scontat. A te inchide in tine, pentru o vreme, a-ti ordona gandurile, poate fi un lucru benefic, insa daca te vei cantona in aceasta stare mai mult timp decat trebuie nu vei face decat sa-ti ranesti si mai mult sufletul. Deschide canale in afara, comunica, si vei vedea ca impasul in care te afli, pentru moment, poate fi depasit usor.

Reflectii profunde si alegeri intelepte...

Dana spunea...

@aleaN... uneori poti vorbi asa mult, fara sa comunici nimic, uneori poti zambi asa des, fara sa te bucuri... Nu sunt cantonari, am fost construita sa merg mereu mai departe. Sunt insa momente cand arunci lespezi grele peste suflet si-ti impui sa-ti incatusezi pana si gandurile.
Atat.

aleaN spunea...

@Dana...te inteleg...
Si te pot intelege, fiindca am trecut si eu prin momente de acest fel. Dar am trecut...

Iti urez noroc si mult curaj

Dana spunea...

aleaN... :)multumesc ca imi citesti si comentezi randurile, dar nu stiu daca totdeauna suntem intelesi corect.
Curaj am, iar norocul am invatat sa mi-l fac singura!:)

aleaN spunea...

@Dana...ma bucur sa aud asta